Кошик порожній
viber

Доставка і оплата

Доставка замовлень по Києву: З понеділка по п'ятницю з 12:00 до 18:00 години.

Замовлення від 1000 грн - доставка безкоштовна.
Винятки для безкоштовної доставки: Всі види бентонітових та деревних наповнювачів для котячих туалетів. Якщо у Вашому замовленні є такі товари, то доставка буде платною.
Доставка до 1000 грн коштує 100 грн.
 Доставка Новою поштою у всі міста України.
Надсилаємо замовлення на будь-яку суму. Витрати на пересилання товару та грошей назад оплачує покупець. Можливе доставлення на відділення Нової Пошти або до дверей покупця.

Замовлення надсилаються тільки за передоплатою у розмірі 150 грн, решта післяплатою.

             
 Увага! Ваше замовлення зберігається на відділенні протягом 5 днів на 5 автоматичне повернення відправнику!

  • Якщо покупець відмовляється від замовлення, у момент його отримання, з причин, що не залежать від інтернет-магазину, то покупець оплачує витрати на транспортування вантажу на свою адресу та повернення на адресу відправника.
    Знайдіть найближче відділення "Нова пошта" на Вашу адресу

    Можлива оплата на картку Приват Банку, Моно Банку або Visa/Master Card
  • Можлива послуга післяплати згідно з тарифами перевізників. Замовлення післяплатою відправляються тільки при сумі замовлення більш як 300 грн з обов'язковою передоплатою у розмірі 150 грн. За суми менш як 300 грн відправляємо замовлення тільки після повної оплати.
  • Шановні клієнти! Всі наші замовлення, що пересилаються кур'єрськими службами, застраховані. Якщо Ви отримали пошкоджені товари, то ми надішлемо Вам нові товари лише за умови оформлення Вами правильної претензії. Переконливо просимо ознайомитись із правилами подання претензії сервісу доставки «Нова пошта» в Україні:

    1. Оглянути цілісність пакета або коробки безпосередньо у відділенні "Нова пошта".

    2. У всіх випадках, а особливо, якщо Ви очікуєте б'ються, тендітні, цінні речі, електроніку, а також рідини, то в такому випадку рекомендуємо обов'язково розкрити посилку у присутності співробітника «Нова пошта» зі складанням «Акту огляду вантажу».

    3. Якщо Ви помітили пошкодження вантажу, то Ви відзначаєте це в «Акті огляду вантажу» та оформляєте «Бланк відмови від вантажу», де вказуєте причину відмови – «у зв'язку з пошкодженням транспортування».

    4. Потім Ви повинні оформити «Акт прийому передачі», де також вказуєте пошкодження вантажу.

    5. Обов'язково, не залишаючи відділення «Нова пошта», повідомте нам всі деталі за тел. +380675603999.

    Якщо Ви заповните всі три документи, ми надішлемо Вам новий товар.

    УВАГА!!! ЯКЩО ВИ НЕ ОФОРМИЛИ ДАНИЙ ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ НА НОВІЙ ПОШТІ, ТО НА ЖАЛЬ МИ НЕ ЗМОЖЕМО ОБМІНЯТИ АБО КОМПЕНСУВАТИ ВАШЕ ЗАМОВЛЕННЯ!

  • Самовивіз


  • Зручний, безкоштовний та швидкий спосіб отримання замовлення. Адреса офісу: Київ, вул. Голосіївська буд.13-а вхід праворуч від центрального входу до магазину Novus (неподалік станції м. Голосіївська) - карта

Шановні замовники!
  • При отриманні товару переконливе прохання перевіряти цілісність та склад упаковування та товарів у замовленні за місцем одержання товару (Нова Пошта, кур'єрська доставка), або безпосередньо у присутності кур'єра. У разі порушення цілісності товару обов'язково оформлюйте претензію до служби перевізника.
    Усі скарги приймаються та розглядаються ВИКЛЮЧНО за наявності акта від служби перевізника.

Увага!
  • Колір, характеристики, комплектація товару може відрізнятись від вказаних на фотографіях. Фото та опис товару створюється на основі інформації наданої постачальниками та характеристик, взятих з офіційних сайтів виробників та паспорта виробу.
    Переконливе прохання, при замовленні попередньо погоджувати з менеджером важливі характеристики та комплектацію товару.
Обмін та повернення товару!
  • Відповідно до ст. 9 п.1 Закону України "Про захист прав споживачів" покупець має право протягом 14 днів обміняти товар належної якості на аналогічний товар, якщо товар не задовольняє покупця за формою, габаритами, кольором, розмірами або з інших причин не може бути використаний ним призначенню. Обмін товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався та збережений його товарний вигляд, споживчі властивості, ярлики, упаковування.
  • Обмін товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався та збережений його товарний вигляд, споживчі властивості, ярлики, упаковування. У разі відсутності в магазині аналогічного товару, покупець має право придбати будь-які інші товари з асортименту магазину з відповідним перерахунком вартості або отримати назад гроші у розмірі вартості повернутого товару, або придбати аналогічний товар при першому ж постачанні відповідного товару, про що продавець зобов'язується повідомити покупця день постачання. (ст.9 п.2 Закону)
    Якщо товар належної якості і був відправлений правильно, згідно з замовленням, то пересилання кур'єрської служби оплачує замовник.

  • Обмін товару неналежної якості провадиться коштом продавця.
  • Поверненню не підлягають такі товари, як кормова група, вітаміни, антигельмінтні препарати, косметика, пелюшки та памперси.
  • Оформляючи замовлення в нашому магазині, Ви автоматично погоджуєтесь з нашими правилами доставки.
Усі акції